bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Monday, June 6, 2011

tertekan

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

yeah...untuk essay,done...untuk bacaan kali pertama...adoi la...tak lepas lagi nak amek exam biochem ni...

yang masalahnye,MCQ!!!!bapak banyak kot...dushhh...nampaknya memang dah tak leh tido..macam semalam...hehe,anyway,semalam tido umah ah...setiap kali saya mengantok,saya g basuh pinggan,makan nasi,makan,makan,pegi toilet,chatting...

btw,cuak lagi kot dari anat...sebab banyak formula2....uwaaaaa....

dan sebab tak cukup tido menyebabkan badan dah lemah....mata aku betul2 bengkak,merah...diri dah tak terurus....haiyaaa,tapi tu la,tertekan2 pon,sempat lagi update blog...sebab aku suka coret kat sini..kan kat header tu dah tulis KUTIKURA SOUL...so,memang pasal life insan yang bernama izzati la..

MCQ,watch out!aku akn habiskan petang ni gak...muhahha...insyaAllah,sikit lagi..chaiyyookkk!

dan hari ni turn aku masak,dan sebab tadi badan macam orang mabuk je,terhuyung hanyang,mujur tak tersepak batu mase jalan tadi...cuai la weh..bila la aku ni nak jadi seorang yang berhati2...???entah la..aku pon masak sardin dan ayam goreng...tadaaa,tu memang jimat masa....at least,aku masak tau

dan tadi memang rasa sangat2 tak sehat...sekarang ni,teman setia saya tiap2 hari adalah VITACID...yeah,tiap kali rase nak demam or lemah badan tuh,makan je ni..insyaAllah ok..tak yah makan panadol...

dan wajib untuk aku buwat setiap hari skang adalah exercise...disebabkan badan semakin naik,i need to do somthg yang boleh turunkan berat..diet?aku akan buwat andai berat aku exceed 53 kg...alhamdulillah,tak lebih lagi..ok la,tinggi 160 cm,berat 52 kg..normal kan?=)

dan semalam sambil2 duk stadi biochem tuh,kitorang duk cite pasal hantu la,kawen la..macam2...tapi kalau cite omputih yang emily rose tu,aku memang seram r..aku tak berani nak tengok sebab die cam kene possesed...so,better aku tak yah tengok...nanti tak tido malam jawabnye....

hah,yang pasal kawen lak,sekali lagi aku cakap ek,I WILL FINISH MY STUDY FIRST,N MAYBE I WILL NOT GET MARRIED BECAUSE I NAK ACHIEVE IMPIAN I SINCE SKOOL LAGI....guess wat???teke sendiri la,aku dah bagitau dulu..so,korang tak payah lah duk asyik cakap aku kawen awal...serabut la weh...kalau kawen ni macam goreng ayam je,senang tak pe la..ni nak kawen,kene cari suami yang soleh,zaman skang mane ade laki baik...tak dek pon...

huh,puas aku menaip..dah la...need to continue doing MCQ biochem...selamat untuk sume....=)


No comments:

Post a Comment