bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Monday, June 13, 2011

currently

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

1.sekarang,aku try sedaya upaya untuk habiskan physio hari ni..insyaAllah,hari ini...(habiskan yang spot la...)

2.sekarang,keadaan diri sendiri tak terurus..mandi pon hai jangan cakap la...

3.sangat2 kurang bercakap...suka bersendirian dalam bilik..mengadap buku physio,mengadap lappy,mengadap citer koreaa....mengadap fb...mengadap gambar2 lama

4.sangat suka melayan perasaan sedih..kecewa...mengimbau kenangan lama..mengimbau perangai2 buruk dolu2.....

5.makan pon tak ikut waktu....sarapan pagi bantai biskut dan coklat aje...haih,jawabnye kurus la camnni...tapi,selaluya ahli bait suke masak,so tumpang 2 kaki ler..

6.sekarang,asyik2 mimpi dah duduk kat malaysia...selalu mimpi duk tido dalam bilik kat malaysia..upa2nye,diriku masih di atas katil kat mesir...sedihnye

7.sekarang...harap2 keadaan ahli keluarga selamat kat malaysia...jangan ada ape2 berita buruk lagi...Ya Allah,Kau peliharalah keselamatan mereka...

dan sekarang,saya nak sambung mengadap physio..buhbai....

3 comments:

  1. salam izzati....aku selalu je tengok2 entry ko..aduss...ko selalu je sedih. stress..aku pun x tahu nak bantu cm ne...hmmm...gini la kuti...aku bleh bg kate smangat je...talk to Allah...takziah jgak kpd arwah...last...gud lark in anything you do...lagi berat ujian ko tanggung lagi manis natijah yg ko akan dapat..insya 'Allah...
    -please smile coz if you smile you will feel better-

    ReplyDelete
  2. ws ajue.....dah tu mmg keadaan aku loni...aku tak tau nak cakap cane..mayb sbb skang musim exam..so,jiwa mudah stress..tup2 dpt berita camtuh from malaysia...luluh sero jantung...alhamdulillah bukan family aku betul2,kalau betul,nauzubillah..sero x amek dah exam..mu doa2 la ko aku..biar dpt mengahadapi sumo cabaran hidup ni...lain situasi sini...kene kuat..iman pon kn kuat...ya rabb...nak nagis ni..hati ni mudah sgt fragile skang...btw,thx utk nasihat..yup,Allah is d best way to release ur tensiom...mengadaplah Dia..

    ReplyDelete
  3. tu la kuti...aku tahu situasi mg sano tapi nak fhm tu meme susah.....tu je la...apa2 pom...ko kena kuat...

    ReplyDelete