bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, April 29, 2011

takut

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

siyesly,tak tau nape aku jadi camni...tak mau pikir mengarut pasal mimpi2 tu...dan again,semalm aku mimpi buruk...theres one guy...this guy is unknown...dan memang tak kenal...i've tried to relate this dream with my past dreams...ade kaitan ke?since duk mesia sampai sekarang,tak pernah mimpi baik2..nak mimpi elok2...macam dulu2..selalu je mimpi makan2,jalan2,dapat rezak gempak..tapi skang,mimpi yang menakutkan jek..

3 hari ni,tak pe la..tido berteman...Nemo ade...Ah pon ade...tapi malam ni,kemungkinan besar tidur sensorang...Allah,takut ni...aku try lawan...tengok la macam mane malam ni...sob3

before this,siyes aku bukan jenis penakut...tak takut langsung..tido bergelap je...tapi skang,memang lampu buka 24 h..umah ni kalau boleh nak biar ade nur 24 h..ish

kalau pikir secara positif,maybe aku tertekan kot...sebab tertekan ngan keadaan diri sendiri..exam dah dekat sangat2...tapi,aku hanya boleh wat setakat yang termampu..siyesly,jar anatomy tak habis2 khatam lagi..Allah,perasaan ni hanya Allah yang tau..hanya Allah tempat sebaik2 mengadu dan berdoa...hanya Allah yang mampu memakbulkan segala impian kite..

dan pesan seorang sahabat,kite kene terima segala suratan takdir dengan REDHA..the keyword is REDHA...andai aku dapat cemerlang,alhamdulillah..andai tak dapat,Allah dah sediakan yang terbaek...insyaAllah maybe something yang lebih dari sekadar rezak exam...Allah dah sediakan yang terbaek untuk hambaNya...segala keputusan aku dah tertulis kat Luh Mahfuz...so,now aku kene stadi and waiting for it...

dan aku betul2 harap tahun 1 aku lepas sume paper..sebab nak balik malaysia...ade banyak sangat bende nak wat kat malaysia nanti balik ni...hehehe..=)

INSYALLAH..ALLAH PERMUDAHKAN SEGALA URUSANKU..AMEEN YA RABB

3 comments:

  1. kuti,akuuuuuuuu ponn nightmare loni ==''
    whyy eah? takot doe aku :(
    semalam aku mimpi terukk gilo

    ReplyDelete
  2. masalahnye,mu dan aku..kite 2 jer mimpi gini...pelip2...adakah somthg will hppn utk both of us???scaryyyyyyyyyyyy----------------zati ni

    ReplyDelete
  3. lol.. zati, ko tergune acc aku balas comment ah.. haha.

    insyaAllah xde pape.. doa bnyk2.. gangguan syaitan je tu.. huhu.. Allah will always with us.

    ReplyDelete