bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Sunday, April 3, 2011

ALLAH..i need to move on..

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

Allah....
inginku hentikan
langkah ini
bagaikan tak mampu untukku bertahan
semangat tenggelam
lemah daya
haruskah aku mengalah
namun jiwa
ku berbisik
inilah dugaan....


anyway,thankz to all classmates...uwaa,terharu2...terutama kat kak long,penolong kelas kami,sebab concern bout us...die bagitau,hujung minggu sile pegi umah die,die nak ajar subjek2 yang kami telah lost...sob3...really appreciate it..

aku hanya manusia biasa..iman naik turun..semangat naik turun...rajin naik turun...so, aku tak tau aku mampu tak tahun ni...but,anyway my mom trust me...she said,kak lang,u can do it...insyaAllah...if u believe urself,Allah will help u...but mom,masalahnye,saya sendiri terawang2 ni...terkapai-kapai....memang saya blaja skang...tapi saya tak sure sempat tak ngan final...written insyaAllah saya kejar...tapi practical???!!!sangat2 berdebar....semalam tengok jar humerus pon adoiiiii....

tapi kan...saya tak tau kenapa hati saya tenang je skang ni...bukan tak mau fikir pasal exam...tau..saya care pasal final..saya care pasal study...tapi study tu seolah2 bukan tekanan...wat happened actually??i really donnow....anyway,terkesan ngan nasihat sahabat saya,Sai...thankz to u...die cakap,medic ni ilmu Allah...ilmu dari Allah gak...ciptaan Allah..so,jangan rase tension andai menuntut...kene tenang je....mintak ngan Allah...kalau n ak suh Allah makbulkan doa..JAHUILAH MAKSIAT!

maksiat??apakah maksud di sebalik ni ek??

=kholas=

5 comments:

  1. its okay ti. u can do it. alhamdulillah stakat ni aku ok lg dng subject aku. aku amik maths2.best :)
    mung pon keno enjoy study mcm aku.enjoy study mcm munh bc novel.hmm aku pon tngh ado mslh jiwo tp uda oyak kn lawan.jgn biar kita dipengaruhi.ingat! solat sunat jgn tinggl.abih malas pon skali sari.huuhu kholos

    ReplyDelete
  2. huhu...gewe!!!!!!!!!!fam!!!!!!!!aku rindu mu..sob3...rindu nasihat dan kata2 mu..doakan kejayaan bersama..insyaAllah..ye...solat sunat ibarat ajinomoto...hehe..penyedap kehidupan...menjaga hati...hati ni dah kotor bnanyak daaa

    ReplyDelete
  3. :) sabar sahabat..
    dalam mendidik hati itu susah....
    tp.. apabila hati itu bersih, kenikmatan iman dirasai... disitulah kemanisan dalam stp ujian dirasai...

    ReplyDelete