bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, April 15, 2011

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

sebab dah tak tahan sakit sangat2 semalam,memang terus pegi hospital..aku memang tak suka hospital kat mesir,sedia maklumlah,mesti doktor kasar kan???

sebab maybe akibat jatuh tremco,pinngang aku betul2 sakit....terlalu sakit,....left side pon sakit sangat2...tangan tak mampu nak bertahan,cam rase lemah je..bla3....aku bagitau doctor..

then,masuk la nurse die...nurse laki,hensemnye....(biasela,hormon gatal naik jap)...die masuk bukan dengan tangan kosong..ngan jarum,ngan botol...muka aku tetiba pucat time tengok jarum..erkkkk,nak wat ape ni????nak cucuk ke??muka aku memang cam betul2 nak nangis...

mami!!!!!!!die memang nak cucuk....aku pon tak nak...aku merayu,please,i dont want....aku pon suh doctor cek sekali lagi...nak suh doctor diagnosis betol2 before cucuk....sakit la kalau nak main cucuk2...

doctor lain pon masuk...die cek skali lagi...die pon tekan tangan aku,(sakit2...sakit sangat)....kaki pon sakit...sume left side...kepala pon sakit....die pon bagitau,awak memang kene cucuk....dah takdek cara lain daaaaaa.....sob3

redho je la...nurse tu pon masuk....muka aku pon nak nangis2...dah la die bukan cucuk sekaligus,masa nak cucuk amek nak dekat 3 or 4 min...sebab die nak masukkan ubat....ubat tu kene mix well ngan blood....tak leh masuk sekali gus,nanti berlaku rupture of blood cell....aku pon duk bebel sorang2,nape la lame sangat jarum tu dalam tangan aku???!!sakit laaaaaaaaaaaaa

sob3....aku tak pandang nurse tuh..aku tak pandang tangan aku..aku pandang belakang,sambil duk nangis sorang2....kak ainur pon bagitau,nurse tu pelik tengok awak,nape nangis2...Korang orang arab,kene cucuk tak dek masalah....huh

pas cucuk,dah agak,memang sakit....sob3..darah2...hurmm...doctor suh rehat..die suh amek ubat,then tido..die bagitau,u need to rest..no need to do anything....(aku nak study.......exam betul2 dekat daaaaa...)tapi as expected...kepala betul2 pening,aku pon naik katil,terus zzzzz..

AH dan JUE..mesti korang banyak baca kan semalam???so jelesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss....keadaan tak mengizinkan aku nak study betul2...tangan aku tak leh menulis lagi...nurse cucuk tangan kanan...aku sakit left side...pelik2..

dan tangan memang tak leh gerak2 bebas lagi...so,aku pon kene lah rehat secukupnya....

p/s=jagalah kesihatan leklok...badan kite anugerah Allah....sob3..




No comments:

Post a Comment