bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, April 22, 2011

jom tidooo

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH..


semalam hari yang the worst day aku boleh cakap...dah la hati ni bengkek ngan someone...(cuba untuk tidak terasa....all iz well)..dan semalam jugaklah kene g mansourah sebab nak amek fail untuk daftar kat gamaah zagazig...memang terbaik kot...dah la mansourah banjir....tup2,pegi umah senior,gelap gelita....dah la aku ni jenis penakut gelap...memang tak leh gelap..haiyaa...seram..naik tangga,mase naik tuh,pergh...rupa2nye tak dek elektrik....alamak..dah la tak solat asar lagi...mase tu memang dah lewat..kene turun g umah senior lain...ishh...memang romantik semalam,.tido dalam gelap...huhu...anyway,credit to kak2 senior mansourah...sayang kamoo semua...=)

actually,nak kongi the fact bout sleep...saya pernah terfikir,kalau kite tidor siang,dan berjaga waktu malam,adakah dikira melawan sunnatullah?sebab kan dalam AQ,ader ayat tuh yang pasal siang hari untuk bekerja,malam untuk berehat...tak ingat ayat ape,maaf seh..search punye search,terjumpa la pasal tido...

saya selalu pikir,tido ni dikira ibadat ke tak ek??saya selalu je rase tido ni membazir mase dan selalu menggagap tido ni bukan ibadat..rupa2nye,saya silap....tidur akan dikira ibadat andai kene caranye..



sangat menarik..sile baca ek.

P/S=anyway,classmates aku insyaAllah..2 orang bakal kawen pas exam ni....barokalloh untuk korang...sorang ngan student medic gak..sorang lagi ngan ustaz..hehehe....

nak kawen gakkkkkkkkkk..ngan ustaz..ish,nak isi borang bait muslim lah...senang sket...kui3..

=kholas=

No comments:

Post a Comment