bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, April 8, 2011

not like this side

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra



i just want my old zati..not this one...not this side...nak hepi macam dulu2...but now,it seem it cant happen again..

terlalu banyak masalah yang duk pikir,sume jadi tak keruan....handphone pon slamber je tinggal atas tremko....tu pon alhamdulillah ammu tremko baik,die pulangkan,....payah nak jumpe ammu camni kat mesir....

to Ah n Ju....aku bukannya baik sangat..korang jangan expect aku lebih2...huhuuhu...aku dalam proses nak menjadi baik...wuuu....sedih2...

to Ju...jangan terase ngan aku tadi..yang pasal petang tadi..aku cume risau,kalau aku berubah,korang isolate aku...wuwuwuw...sedih2...

tak tau cane nak describe..but serius,Allah dah campakkan perasaan sayang aku kat ah n ju...memang aku still awkward ngan ju..sebab kite belom kenal sangat...baru je duk zagazig sebulan lebih..so,jangan terase andai aku tego,or perbuatan aku buat mu sero...

wuwuuw..sek mu memang baik la..kire tahap penyabar yang sangat2..sebab sanggup teman aku,round2 CS selama lebih kurang 4 or 5 jam...semata2 nak cari beg...waa,terharu..mane nak cari kawan camnie ni..LIMITED EDITION!hahha....

tetiba teringat kat HUDA,FAM...pogoshippo!!!rindu nasihat sek mu..aku dahagakan nasihat loni..sob2..sero jauh ngan Allah ni...sebok!rindu sek mu..tolong la...aku rindu tamrin....mesti ade malam muhasabah..nangis2..peluk sek mu...Allah,andai sek mu tau perasaan aku loni...

anyway,to AH n JU...aku sekarang memang kene brainwash la...tolong la brainwash aku...plisss...setiap mase,setiap detik,sero lagho....lagho...sebab duk layan nafsu...parok2...

FARAH,JU,AKU....in same situation!hurmmm....

2 comments:

  1. zati!!! xpo. sokay sokayy..
    tapi aku harap mg jangan lah fikir gitu. sebab aku terima dgn hati yang terbuka kalau mg berubah, mg berubah demi Allah ti, bukan untuk sapo sapo. aku punn tengah baiki diri aku, kekurangan aku.. so, kita sama sama baiki diri kita. demi Allah ti, aku xpernah rasa xsuka kalu mg berubah. mg berubah utk kebaikan.lagi ti, jangan risau apa yg orang fikir.sebab Allah sentiasa bersama hambaNya.aku terima, sebab perubahan hk mg buat tu, membuatkan aku fikir balek, reflek balik diri aku. terima kasih ti, :)

    ReplyDelete
  2. sob2....sebok...sero sedih pulop...tando2 aku nok pegi doh ko ni?anyway,kalu aku g dulu dr sek mu...ampun segala salah silap aku ngn sek2 mu...setiap minit,setiap jam...aku tau perbuatn aku mst ade yg terase..hehe....papepom,sbb aku manusia...aku bukan malaikat.=)

    ReplyDelete