bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, April 16, 2011

forgive me...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

Can you forgive me again
I don't know what I said
But I didn't mean to hurt you

I heard the words come out
I felt that I would die
It hurts so much to hurt you

Then you look at me
You're not shouting anymore
You're silently broken

I'd give anything now
To kill those words for you
Each time I say something I regret
I cry I don't want to lose you
But somehow I know that you will never leave me, yeah!

'Cause you were made for me
Somehow I'll make you see
How happy you make me, Oh!

I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes
And I'm screaming inside that I'm sorry [sorry]

[Ooh I'm sorry]

And you forgive me again
You're my one true friend
And I never meant to hurt you

saya dah tak menaruh harapan pada manusia...saya dah tak menaruh harapan for something that unsure....JUST BERHARAP KEPADA ALLAH...

Andai tercipta untuk saya,insyaAllah Allah akan permudahkan segala urusan kita...andai kite dah memang tertulis di luh mahfuz,bende tu pasti terjadi....

saya tak nak perkara haram bercampur halal..niat suci nak ke arah itu,tapi tak nak dicemari ngan maksiat....tak dek manisnye sesuatu perkahwinan andai dicemari ngan maksiat

so,i think the first step,mesti kene mantapkan ilmu dulu kan..kite terpaksa kejam untuk certain things..jangan mudah menyerahkan perasaan kite kat mane2 lelaki before die betul2 halal ngan kite...


actually,air mata saya tiap2 hari keluar becoz of u...saya nangis bukan sebab rindu awak or something like dat,tapi saya nangis sebab nape saya terlalu lemah...kenapa Allah campakkan perasaan sayang sya untuk awak,sedangakn awak belum halal untuk saya...saya sedar,air mata itu murah,...dats what i'm crying for...saya selalu tya,kenapa???why??

so,buwat mase sekarang,saya rase sangat bagus andai both of us lost contact...berdoa kepada Alllah...insyaALLAH...ALLah tau ape yang terbaik untuk kite...

gunakanlah mase ini untuk mantapkan diri ngan ilmu duni dan akhirat....

=kholas=






4 comments:

  1. somehow weh bilo aku baco blog mg ak dpt kesedaran
    and yess,we dont have to cry for a guy kan unless he is the one for us
    YA ALLAH,aku pon lemah jugok ti sangat sangat lemah
    so now kito pakat berubah
    insyaALLAH akn dprmudahkan
    if he meant for you and yes,he is
    so tawakal okayyy :)

    ReplyDelete
  2. ye bossssssss......tapi terapi air mata is d best way..kite terlalu mudah nangis utk laki..ade k kite nangis sebab dosa2 kite ngan Allah????dush,perigtn utk aku gakk...jgn terlalu lalai...tolong la katok palo aku..haha

    ReplyDelete
  3. involve dlm aktiviti2 yg berfaedah,elakkan dari bersendirian...please,i beg u,,dont hurt urself ...fatimah...bukan huda

    ReplyDelete