bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, April 1, 2011

jom pegi sukkkkkk




hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH..

actually,sebenarnye pegi mahattah,nak tukar duit..saya memang tak dek duit genih..dalam dollar n malaysia jer..adoi,mane la laku kat sini..kene tukar dulu....so,hidup sampai hari ni dengan pinjam meminjam duit sahabat2..huhuhu..sorry korang,aku terpaksa menyusahkan korang...

then,pegi sukk...seperti biasa..aktiviti hujung minggu..beli lauk pauk,sayur2,bla3...saya peneman jer..yang kuat duk membelinye sahabat 2 orang ni..haha,gaya macam mak orang dah korang dua.


.
2 orang mak cik duk membeli...

sayur sayur sume cantik2.warna tomato pon merah...so yummy...tapi saya memang tak makan sayur..hohoho...tak suka...eeyewwww..


.
cantik kan kaler tomato tuh..memang terang sangat2..tapi,tetap tak suka sayur...

sebenarnye,mase kitorang pegi sukk,berlaku gegaran kat kawasan umah kami,kat salam sadnawi...sangat terkejut sebab tak pernah nak rase cane perasaan kene gempa bumi..nauzubillah...anyway,maybe tu petanda mati selalu dekat kan...mati is a must...saya terfikir,andai saya mati di mesir,saya harap sume orang di malaysia maafkan kesalahn saya ye..tak sempat nak mintak maaf in proper way..but,saya cakap di sini,maafkan segala kesalahan saya..andai perangai saya,tutur kata saya,perkataan saya menyakitkan hati anda sume...maaf dipinta...andai saya pergi dulu,halal sume makan minum...doakan moga kite sume selamat dunia akhirat..ameen ya rabb

=kholas=








No comments:

Post a Comment