bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, March 22, 2011

ok,hari ni saya tak nak blaja

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN the name of ALLAh..

wondering what happen right now...sebab terlalu malas nak buka buku ai nih...dah la subjek yang lepas2 tak khatam lagi..dan tetibe kepala sakit tadi,ape lagi,terus la naik atas katil,letak kepala atas bantal..tadaaa....automatik mata akan tertutup...nikmatnye tidor..so,saya fikir2 ade hikmah kot ai ni malas stadi(jangan ikut la perangai buruk ni),maybe suh tido puas2 dulu..nanti kat egypt,dah tak sempat nak tido..kene korban rehat da..

if u want something,u must willing to sacrifice yourself..maknanye,kene BERKORBAN..kite mesti sanggup berkorban demi orang yang kite sayang kan...termasuk la agama kite,blaja kite...ape yang aku merapu ni..maaf la,saya memang tak pandai menulis..bm pon atas pagar jer markah..=)
lebih kurang camni la keadaan saya ai ni...buku dah depan mata,tapi pegi tido...aiseh

saya terlalu penat nak merancang..asyik2 blaja...blaja.blaja..rase cam life tak dek colour...hah,ni sah2 kene penangan setan..blaja sebab exam..dah lari niat daa..patot la rase stress...rase cam ilmu ni beban...Allah,patot la..memang la,kalau stadi sebab semata2 exam,memang stress tahap parah r.sebab nak kejar silibus2 medic yang bertimbun..perghh...baru leh rase ape yang senior lain rase...

dan hari ni rase nak rilex,so memang saya kuat tido ai ni...saya tak nak fikir pasal exam..bukan maksudnye saya putus asa,but what i need to do now,jus keep working harder..insyaAllah,Allah sentiase ade..

kalau nak fikirkan final,memang rase cam sakit jiwa sangat2...final maybe dalam awal bulan 7..sekejap jer rase...tensionnye..kalau boleh,saya tak mau tension2...sebab saya nak rilex and cool..hahaha..teringat zaman spm..memang stadi rilex je..rezak spm pon rilex gak r..hihihi

dan hari ni,hari untuk saya layan jiwang...saya suke dengar nasyid ni...from rabbani...tips untuk cari pasangan..bessnye..

-kholas-

No comments:

Post a Comment