bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Wednesday, March 9, 2011

jom try minum...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

with the name of Allah...

actually,kawan mak yang suggest suh minum sebab tengok saya selalu jer cam mayat hidup,lesu,muka cam orang mati,pucat kot...memang la sebab badan saya ni dah lali ngan ubat2 doctor sebab penyakit2 yang dulu..effect ubat sampai sekarang...

House Of Healin - ZANIPLUS from House Of Healin
1)minuman ni name die Zaniplus,keluaran house of healin....bahan2 die,gamodulin,vitamin B complex,dan beta carotene dengan taurine dan bromeline..saya pon tak tau ape bende tuh,just makan sebab mak suh...so,suap la dalam mulut...nyum2,sedap..rase cam buah oren..memang la sebab ade campuran gamalin dan oren..buah faveret...memang sedap..

fungsi die lak nak buang toksin badan,nak tingkatkan imunisasi badan,nak cepatkan proses penyembuhan badan kalau ade luka2 la...dan banyak lagi function die...boleh naikkan seri wajah..lalalala...tak tau la betol ker tak..ceh3..

tapi,saya memang puas hati selepas minum,sebab proses metabolism pon cepat rasenye..hurmm...so,hajatnye nak beli banyak2 nak wat stok bawa mesir...insyaAllah..


2)bende yang saya tiap2 makan,ubat HPA..ubat resdung..sebab ader allergic makan..so selalu jer gatal2 hidung,memang rase perlu makan ubat ni...alhamdulillah dalam seminggu makan,ader perubahan tapi tak de la ketara sangat...

resdung

ni pon beli banyak2,nak bawa stok ke mesir...alhamdulillah...saya memang suka barang2 hpa...sebab based on herbs..harap2 kuar la sume bende2 mengarut dalam badan ni...

3)minyak kelapa dara hpa...sangat bes sebab die bentuk dalam softgel,so tak de la kene bau tengik sangat...
vco-softgel.PNG


4)madu hpa..ni madu asli tau...saya amalkan madu tiap2 hari since duk mesir,memang bes..rase time duk bace buku pon lekat ilmu tuh...badan pon taklah layu semacam...

madu.jpg


5)sabun muka hpa...ni produk faveret...sebab boleh kurangkan minyak kat muka,jerawat,bla3...try la..
actually,ni bukan gambar sebenar sabun yang saya guna sekarg,sebab sabun yang saya guna produk baru,so tak dek gambar...so pakat rembat gambar ni....=)

6)habattasusauda'....ni dah lame tak makan sebab habis stok..tak beli2 lagi..x pe la,insyaAllah beli esok kot..nak kuar kat kb,beli la...

7)tu baru yang makan dan minum,tak campur untuk luaran lak..macam krim malam,losyen,bedak,bla3...adesh..normal untuk seorang yang namenye pompuan....

p/s=entry kali ni just nak promote barang2 hpa...same2lah gunakan produk keluaran iSlam..yang komfem halal..insayAllah...

-kholas-

No comments:

Post a Comment