bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, March 12, 2011

COLOUR OF LIFE part 3



hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

in the name of Allah...duk belek2 folder gambar mase
pegi cuti kat
medan,indonesia...sebab abang dan kak ipar aku konvo...dan tetibe teringat kenangan di sana..sangat tenang dan rase cam tak nak balik malaysia...(kat lake toba)..memang takjub ngan kekuasaan Allah...sangat luas macam laut dah..

tapi ade gak part yang tak bes,nak cari makanan halal tuh kene cari betol2...DILARANG sama sekali makan kat gerai2 tepi jalan sebab
mostly hidangan die KHINZIR dan ANJING...geli kan??patot la
kat medan susah nak tengo
k anjing berkeliaran....dan aku
pon pernah terpijak darah khinzir...

al kisahnye naik feri kat pulau samosir...dan aku
duduk belakang pak cik indon ni..die bawa barang..macam kain guni b
eras tuh,tapi isi dalamnya bukan beras,tapi aku nampak kepala KHINZIR...tik,tik darah k
hinzir tu mengalir...yukssss!!!
geli,aku pon terpijak dan terkena kasut....terus tak pakai kasut tuh,geli doe....

tadaa...jom tengok pemandangan...




kat pulau tomok,kalau x silap..


indah kan...






ni kakak...=)








cantik kan pemandangan?lake toba

ni kirenye stail u kat indon kot..tengok tarikh tu..tarikh keramat tuh,kn igt tau...=)
26/7




berastagi...sini jual bunga2,sayur2,buah2...


x igt kt ne,samada lake toba,pulau tomok or pulau samosir..






No comments:

Post a Comment