bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, March 26, 2011

fuhh...setel!

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH

sebagai prepare dah nak balik mesir smule,kene la beli barang2...wat list barang,perghh,banyak la pulak...total barang kirenye,(rahsia la ye)....stat beli kul 6 petang..balik umah 9.30 malam..mak ai,lemah longlai kaki eden...sampaikan saya tersilap orang..ceh,malu2..

kebabo..ramainye orang kat mydin..rupa2nye duk beli stok jugak kot...jumpa la sorang hamba Allah ni,pergh,troli die pon banyak ngan barang2..tapi still tak leh lawan aku nye..hehe..lagi banyak..

santan sedozen,shampoo 2 botol,sos cili,kicap,budu,vico,ovaltine,biskut hup seng,losyen vasseline,hurm..bla3...dan rupanya setelah siap disusun atur...credit to mak,sebab mak yang tolong pack..hehe...saya tak pandai la



.
letak dalam kotak..malas dah bawak beg..jejas berat

then,lepas g mydin...g pasaraya nirwana...nak cari losyen je actually but i found something more attractive...guest wat??hehehe..selipar purple...waaa,sukenye..memang niat nak cari selipar yang warna purple..tak jumpe2..saya slalu je g kuliah pakai sneakers..buhsan dah nengok sneakers..tak ayu langsung..haha..so,excited nak pakai selipar baru ni..




tak pe tak dek brand pon,asal selesa..keyword:SELESA...

saya betul2 'excited' ni nak g mesir....ngeeee

totally fall in love with haeson..cute maaa...u're the cutest baby in the world..

=kholas=


No comments:

Post a Comment