bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, March 5, 2011

lelaki idaman saya..

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

dengan nama Allah...

sebelom tuh,jom ingat2 balik silibus kite...content of superior mediastinum:
1)phrenic nerve(right and left)
2)vagus nerve
3)thoracic duct
4)left reccurent laryngeal nerve
5)brachiocephalic vein(right and left)
6)aortic arch
7)thymus
8)trachea
9)oesophagus
10)lymph node
11)origin of sternothyroid and sternohyoid muscle
12)branches of aorta(brachiocephalic artery,left common carotid artery,left subclavian artery)
13)superior vena cava
14)left superior intercostal vein
15)longus coli muscle
16)sympathetic chain
17)anterior longitudinal ligament of vertebral column

kembali kepada entry asal,lelaki idaman saya....tadaaaa....ingat lagi masa kecik2 dulu,nak lelaki macam putera raja....pakai baju kot putih,bawa ros bunga merah,naik kuda,muka hensem,tinggi,kaya,hurmmm..ape lagi ek....

naik form 1 sampai form 5,nak laki yang kaya...sebab kalau laki kaya boleh beli banyak barang kesukaan kite...saya boleh shopping slalu..saya boleh boleh beli baju cantik2...boleh beli kereta,rumah..boleh jenjalan tengok dunia...macam2 la...

naik jer umo 18 tahun...pemikiran dah bertambah matang sket...so...nak lelaki yang sama bidang ngan saya sebab akan ader persefahaman..mudah bertolak ansur dan masing2 saling memahami...

tapi,naik jer umo 19 tahun...taon ni la..nak cari ustaz la pulak..adoiii..hahha...tapi kan,itu hanya keinginan di hati sebab mostly ustaz yang saya jumpe pemikiran konservatif..maksudnye,pompuan ni tak yah la keje tinggi2...duk umah,tolong suami..adesss,aik,keje doktor tak tolong suami ke?pelik2 la pandangan ustaz2 ni...

dan sekarang...saya hanyalah menginkan hubby yang memahami saya..yang boleh nasihat saya andai sy wat silap..yang sentiasa ingatkan saya pasal mati..yang boleh terima keadaan saya seadanya..yang sayang saya ketika sehat dan sakit...yang boleh jadi imam solat..yang boleh gerak saya tahajjud....hurmm..ape lagi ekk?takde dah kot...huahuahuahuah..itu hanyalah sekadar impian...tak kire la keje ape,ustaz ker,doktor ke,keje biase2 ke...ikut la...asalkan ade ciri2 tuh...


masalahnye...mish maugud hena..skang bukan masanya lagi.....skang kene khatam anat,physio,histo dan biochem dulu..ish...adoi la...

No comments:

Post a Comment