bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Sunday, September 4, 2011

ijtima' aldilfitri AMAL '11









duk melangut tunggu Huda pozi...rupa2nye mek tok tu tak datang...agagaga









teman seperjuangan kat mesir...cume lain uni je...budok Syifa'...shes in uni azhar..








hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra


5 syawal....3 sept 2011...raya AMAL taon ni buwat kat MMP...maahad muhammadi (P)...buwat yang tak tau,AMAL ni persatuan gabungan untuk 3 buah sekolah under yayasan kelantan,Maahad Muhammadi (L),Maahad Muhammadi (P),dan Maahad Muhammadi Perempuan Pasir Pekan.....aku pegi dalam kul 11 pagi..huhuhu....ramai jugak la orang...lagi ramai dari program iftor tu la....aku snap la beberape pic kat skolah...rindu awi la skolah MMP ni..semakin cantik sekolahku..hehe..=)

after duk berborak2,lepak2 kat skolah,amek gambar,kitorang pun pegi kbmall...tempat biase budak2 remaja..hehe...memang agak lama la berada kat sana..aku nak beli external hardisc ngan antivirus..aku bajet rm 200 je..tup2,total sume nak dekat rm 300...ish..sume barang dah naik harga...melayang pitisku...uwaaa...

kat kbmall rupa2nye ramai la jugak aku jumpe budak mesir...huhu..sume shopping nak balik mesir balik...hurm...sedihnye...nampaknya mesir dah melambai2 kat aku suh kembali ni...sedih+hepi...sedih nak tinggal malaysia,tapi hepi sebab nak jumpe si babuji.haha....siti jugak..ngeee

to NURUL HUDA BT PAUZI,FATIMAH BT AHMAD THANI dan ASMA MOHD NOOR...wish u guys all the best la..blaja molek2 la cek mek weh...bo la duk jiwang karat...=)

to HABIBAH HANAN,selamat tinggal dan duk molek la tempat ore tu...FYI,she'll further her study kt US..moga Allah selalu lindungi die..insyaAllah

=kholas=




1 comment: