bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Thursday, September 15, 2011

gudbai malaysia

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

ok..1 word..good bye...

i'm gonna miss u guys la kawan2...even korang spent mase sekejap je ngan aku,tapi alhamdulilah tu dah enough bagi aku..sebab aku memang rindu giddan kat korang...huhu

dan alya qaisara,yeah...sayang kamu la..forever...se debab yang comel!

mak ayah,i promise..insyaAllah i'll do my best in my histology exam..people,pray for me..

zagazig menanti...banyak menanti di sana..wah,rindu giddan kat siti,jue dan babuji...ha,bear pink aku ape cite?takut berdebu je..ish

ok la..dah penat ai ni sebab beli barang...kemas barang..ok,alhamdulillah

rabbi yassir wala tua'ssir...permudahkan urusan dunia dan akhirat..insyaAllah khair 'ala kulli hal..

wallahualam


No comments:

Post a Comment