bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, August 23, 2011

pergi tak kembali

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH....


semua yang hidup akan kembali kepada pencipta...that the law of our life kan...tak dek nye yang kekal abadi melainkan Allah...

and insan yang telah dipilih oleh Allah untuk menghadapNya,dr HOD anatomy kite....dr gamal...siyes aku terkejut..dah la nak dekat sebulan yang lepas dah meninggal,tapi sekang aku baru taw..sedihnyee

dr gamal...nama ni aku tak kenal langsung..sebab aku sampai zagazig,bulan 12...then,bulan 1,2,3 duk malaysia sebab mesir ade riot..then,balik mesir balik hujung mac...nak dekat awal april la kirenye....mase tu baru kenal dr gamal sebab aku dan siti kene amek exam anatomy yang carry mark tu....mase tu la baru kenal...

hurm...tetibe teringat detik2 bersama ngan doctor gamal..camnie,mase pagi exam tuh,aku dan siti memang kene pegi kat HOD anat la kan..nak amek exam..kene cari doctor gamal dulu..masalhnye,doctor gamal ni yang mane la weh...batang hidung pun tak kenal...dan aku dengan selamber,ketuk pintu,mase tu dalam bilik tu ade 3 ke 4 orang doctor,aku tak ingat..then,ade sorang doctor ni yang duduk,aku pun bagi salam kat die..die pun jawab...aku tanya die,"where's doctor gamal?i wanna meet him"...die pun jawab dengan serius.."i'm dr gamal"...hehehe....mase tu,aku sengih kambeng je la..adoiii...ape la..docto sendii pun tak kenal..


btw,memang nampak die baik la..moga Allah meahmati beliau...al fatihah

No comments:

Post a Comment