bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, August 9, 2011

=____________=

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

sekarang...saya tak duduk depan lappy sangat..sebab:

1)sy telah dilantik menjadi ajk untuk program iftor AMAL...so,mesyuarat memang banyak...tak dek masa nak main..ngeee

2)nak cari dana untuk PERUBATAN...hurm,,,tak terbuwat pon lagi..ngeee

3)jaga baby....siyes..baby bangun dalam kul 10 or 11 pagi....die mandi,minum susu...jaga la die sampai malam..petang2 wajib bawa die jalan2...die suka jalan2 waktu petang...

baju t-shirt aku dalam sehari,tuka hampir 3-4 kali sebab baby selalu je muntah susu...hurmm......tapi,aku buwat keje lambat sket..well,first time kan....nak tukar baju die pun amek masa 10-15 minit..hehe,sian die...nama baby,nur alya qaisara...sweet rite

aku dah pandai bancuh susu..dah pandai mandikan..dah pandai bagi susu..dah pandai pakaikan baju...dah pandai tidurkan die...sayang la pulak nak tinggal...

i love u la alya

p/s=rindu FARAH,SITI FATIHAH,JUWAIRIAH RAIHANAH,HUDA PAUZI,FATIMAH,ASMA,BABUJIIIIIIIIIIII,BEAR PINK...I MISS U LA...

No comments:

Post a Comment