bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, August 23, 2011

goodbye

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

ok..hari ni..23 september 2011...seorang insan yang bernama Nurul Faeza telah pergi meninggalkan bumi MALAYSIA..hehehe...shes my sis...finally,pegi pun die..cuti lame gile...die dapat uni belfast......(aku tak sure ejaan cane)...tapi tu la,al kisah si dia ni...die sorang je yang fly kat uni tu..kawan2 die lain sume uni lain...kalau aku,memang dah tak g kot...takut doe sorang2...

shes got twinning programme..maksudnye kat sini separuh,kat sana separuh...kirenye,kat london tu,die just buwat practical je la...kirenye sekejap kot...dlm 2 tahun setengah or maybe 3 tahun..aku tak sure yang tu...

part besnyee,aku memang jeles ngan die...sebab nanti bulan 10,masuk winter..die dapat main salji..sedangkan aku kat mesir,mane ade salji..uwaaa...jeles22

to you,goodbye la..stadi leklok...huhu...then,boleh la nak kawen..ngeee..

No comments:

Post a Comment