bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Thursday, August 11, 2011

nasi kerabu

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

alhamdulillah..akhirnya..nasi kerabu yang dah lama aku duk mengidammm..memang 4 hari berturut2 aku buka puasa makan nasi kerabu.stat second day sampai kelantan,aku pegi bazar kat pasir tumbuh,beli nasi kerabu ayam,mahal la,rm4.50,tapi mengidam punye pasal,aku beli je...nyummy....esoknye,aku beli nasi kerabu ayam jugak,tapi kat bazar lain,harga rm 3.50...wow,aku pon cakap,murahnye...sedap giler pulak tuh..then,hari seterusnye,pegi bazar KB,aku beli nasi kerabu daging bakar,rm 3.00 je...sedap2....dan ai ni,aku pegi bazar peringat,beli nasi kerabu telur masin,rm 2.00!!!!murah bhaiiii......sedap giler...

dan hari ni setelah lama tak pegang stereng kereta,akhirnya aku bawa kereta...naseb baiklah lesen hidup lagi...hehe....aku just bawa paling laju 80 km/j je...aku pemandu berhemah..ngeee

nak stadi hajatnye...tapi sempat tengok slide je....sebab baby duk nangis kejenye....sian lak tengok...aku pun dukung la..hurm...

dan insyaAllah aku balik egypt,16 sept....dan sampai cairo,17 sept...SITI FATIHAH dan JUWAIRIAH kene jemput!!!!!!panggil ustaz jadi musyrif...muahahaha...


No comments:

Post a Comment