bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, May 17, 2011

wait

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

palestine..please wait for me...Allah,tolong izinkan aku pegi palestine before Engkau kembalikan aku kepada Engkau Ya Rabb....

cita2 aku nak join mercy since skolah menengah...sebab tu amek medic...insyALLah,akan dipermudahkan segala urusan aku...

kalau dikira2,dalam umo 24 baru habis blaja....walau apa2 pon,harap Allah makbulkan doa aku untuk join mercy palestine...Ameen..sahabat2 aku,please pray for me...

dah pernah bagitau kat mak pasal ni,mak tak bagi permission..huuu,sedih,tapi tak pe,insyaAllah try pujuk mak nanti next time...hopefully Allah buka hati mak...=)

kalau pasal hubby pulak,senang cite,tak yah kawen....=)

=kholas=

4 comments:

  1. rezeki di tgn ALLAH... kita hny plan, dan berusaha... insya-ALLAH.. niat yg suci akan dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. Ameen ya Rabb wahai sahabat...mu sokmo support aku..rinduuu

    ReplyDelete