bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Sunday, May 29, 2011

seriously!!!!!

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

in the name of Allah...since semalam agi duk berharap dapat tempat duduk belakang sekali ke,tepi sekali ke,asalkan bukan DEPAN sekali...tup2,amek ko...aku bernombor 221,tempatnya depan sekali berhadapan ngan student2 arab...ceittt....yang tu tak pe,tak kisah,biarkan mereka...tapi yang sadisnye....uwaaaa....doctor2 dan penjaga exam tak consider perasaan kite...diorang duk berbual2 depan aku ni..hah,sebab depan sekali...ade lak pegi letak air teh la,beg tangan la,atas meja aku..aku dah la muka berkerut2 duk cuba mengingat facta,alamak!!!sume dah hilang...aku dah hilang fokus...tu negative nye duk depan sekali...doctor pon 24/7 duk nengok paper aku..aish,segan la aku camni...segan nak tulis jawapan....kang salah,malu weh...ish,tapi walau ape pon,aku kene terima seadanya...ade hikmah kot duk depan sekali..ade la tuh..insyaAllah...aku kene biasakan diri ngan keadaan bising camnie...memang kontra giler ngan malaysia...pergh

walau ape pom....aku skang tawakkal kat Allah...hanya kuasa Allah yang mampu mengubah segala2nye.....insyaAllah khair kulli hal..

No comments:

Post a Comment