bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, February 18, 2011

tolong la...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

dengan nama Allah...

fed up ngan pelajar malizi yg ngaji kat mesir..duk bincang bile tarikh pulang ke egypt balik...aku bengang la..NAPE KORANG BALIK MALAYSIA KALAU NAK STILL DUK EGYPT????TAK PAYAHLAH SUSAH2 BALIK MALAYSIA MASE PROSES EVAKUASI...BAZIRKAN DUIT KERAJAAN JER>>BOSAN!!!!!!!!!!!!!

aku bukannya tak mau balik egypt dah..mesti la aku nak balik...nak sambung pengajian aku...tapi kite kene tunggu kerajaan bagi permission..kalau korang nak tau,keselamatan still tak terjamin...kalau korang pergi before gov bagi green light,tak ke menyusahkan kerajaan kalau berlaku ape2 lagi kat mesir,then salahkan kerajaan lagi...biler la nak bawak kiter pulang mesia....ak bosan la...dengar duk korang tak sabar2 balik mesir..

aku pon actually sayang mesir..sayang pengajian aku...kalau nak ikutkan duit belanja,memang dah banyak habis.....insyaAllah Allah tolong kiter...ape2 pon keputusan kite tunggu..sambil menunggu belek2 la buku...bace....jangan duk saje2..duk relax..memang kompem la berkarat otak tuh....

hhuhuh...sekadar luahan dari insan yang dah terlalu lame BENGKEK DAN BENGANG NGAN SESETENGAH PIHAK!!!!!!!!

-kholas kidah-

No comments:

Post a Comment