bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, February 26, 2011

i'm still not ready...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra


KPT umumkan insyaAllah 15 mac 2011,universiti stat kuliah...i was so dissapointed(menginginkan cuti extend lagi.....)

sume orang sibuk duk nanye,weh ko x bosan ker cuti lame???aku pon cakap r,aku x bosan pon walaupon aku just duk umah..sebab kat umah banyak bende yang ko leh wat...ko kan student medic,so paham2lah,dah la kite ni x exam midterm pon lagi...so sad la..but,actually its a good news coz aku ni jenis 'RAJIN' sket,so memang silibus2 still x khatam terutama histo and anat...BIG PROBLEM MAAA...kalau x setel lagi 2 subjek ni,mmg aku rase jawab exam dengan merapu.huhu...NO!!!AKU X NAK CAMUTUH,aku betul2 nak jawab exam dengan fully prepared..x mao kalau half2 ni..insyaAllah..AIM AKU STILL MUMTAZ JIDDAN...rabbi yassir wala tu'assir....


actually,aku mimpi buruk semalam...ader ke patot,aku,ah n jue kene bom kat mesir..mase tuh kitorang duk kat stesen bas cairo..then,tetibe ade bom jatuh..kebabo!!!!gerun i!!!apakah petanda ek??!!sebab semalam aku tido baca doa...ni yang x semangat nak g egypt balik nih...haishh

keadaan kat Libya semakin meruncing...BAPAK SETAN GADAFFI tuh memang manusia SEKAPLA ngan FIRAUN kot..tu yg jadi camtuh tuh..

anyway,aku mengahrapkan moga2 Allah tunjukkan yang terbaek..andai cuti extend lagi lame,WOW!!its a good news,but kalau cuti dah x extend,AKU PASRAH!!!!...

-kholas-

mood:konon2 nak bace physio ANS,tapi banyak godaan mendatang,skang baru duk tgk IRIS THE MOVIE...


No comments:

Post a Comment