bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Tuesday, July 5, 2011

ottoke?

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

HURM..EXAM DAH KHOLAS KIDAH...finally...tapi,perasaan aku sebenarnye sedih dah sayu mase nak tinggalkan dewan exam tuh...tak tau la nape...maybe sebab dah tak duduk dalam dewan tu..dah tak tengok budak2 arab depan aku...tak tau la,tapi aku ni memang jenis mudah terharu...haish,jiwang2.....

maybe aku just akan pergi mansourah dan cairo je kot...alexandria?aku tak pasti dan tak berani nak bagi jaminan aku pegi ke tak..huhu...

after habis exam english semalam,sebenarnye nak setel selalu pasal visa,sebab amek cop visa shuold be minggu ni...dan kitorang pon dengan perasaan bangga dan berharap ni pegi ziro'ah nak cop visa...tapi,pegi2 die cakap seminggu lagi..haih,orang arab ni memang cakap pusing la weh..jangan caye la..mula2 dulu die cakap after 3 days...then,cakap pas 2 minggu..then cakap pas seminggu...memang dah lali ngan perangai orang arab yang suke sebut perkataan "bukra"(esok)....

macam2 nak buwat after habis exam ni...first,nak kemas bilik tido..nak cat bilik tido...nak cat ngan warna purple...weeee,comelnye..pastuh,nak kemas umah..nak cat umah gak...nak tolong nemo kemas rumah barunye...nak jumpe doctor kat mansurah....nak g cairo,g arma,bla3.....tapi,banyak activity indoor sebenarnye..sebab cuaca sangat panas skang...so,memang tak suke activity outdoor..huhuhu..aku pakai sunscreen yang SPF 100 pon muka masih terbakar rasenye....memang hitam legam...haih...so,kene kurangkan activity berjalan2..

actually,nak upload gambar..banyak nak upload..tapi,tak leh skang sebab malas...hehe,tunggu je la..aku nak upload gambar hamster aku...name die baby Gee....die comel...die jantan...die memang sangat2 aktif....suk main roda tuh 4-5 jam...aku ni penat duk nengok die main..haih..

ok la.....nak kuar jap..nak beli tokmiah....faveret aku ni..tokmiah bitt 2,tanpa sayur,letak batotis banyak2...perghh...sedap giler...i loike!

ok la...gud morning egypt....gud evening malaysia....=)


No comments:

Post a Comment