bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, July 2, 2011

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

Alhamdulillah...syukur sangat2 kat Allah..akhirnye..subject2 yang membunuh telah berakhir...tinggal paper english esok..ohh,sudah lame tidak ku mengarang essay english..mak aii..nak tibai jawapan ape la esok..

dan antara subjek anatomy,physiology,biochemsictry,dan histology..guess which one make me crying?????dush2...HISTOLOGY..yeah..sume orang mesti anggap senang histology...but,not me..bagi aku susah sangat nak ingat histo..sebab bende tu aku tak leh nak imagine...kene hafal bentuk cell la..bentuk nucleus la..bentuk cytoplsm la...Allah...kesedihan yang tak dapat ditahan semalam,membuatkan air mata aku yang mahal ni(cewah) keluar jugak akhirnye...mujur la mase tu manusia dah berkurang...

mase oral histology memang doctor bagi banyak giler soalan kat aku...sesak nafas nak menjawabnye...dan first time dalam hidup aku,aku duduk dalam bilik oral sangat2 lama...sangat2 lame..siyes aku cakap...banyak soxlan doctor aku stuck,dan mase tulah jiwa aku tengah sedih,dan doctor pon perasan aku sedih,die pon cakap,"no doctor,please dont cry,u're execellent!"..aku ni dalam hati,"excellent la sangat,jawapan aku bagi tergagap2....sedih doe"

dan first time dalam hidup aku,mase menanti untuk disoal oleh doctor histo,aku berada dalam dunia aku..i mean,kalau commonly,aku selalu je suke tengok orang,berbual2...duk tengok sana,duk tengok sini..tapi,semalam memang aku tak bagi sesiape pon kacau aku...huhu..so sorry,semalam memang cuak sangat

dan insyaAllah macam2 planning untuk diisi sepanjang cuti summer ni...tapi,berjalan2 maybe aku kurangkan..sebab satu,keadaan tak mengizinkan..sebab kedua,cuaca panas bangat..terbakor kulit eden...ishh...nanti balik malaysia,mak duk bising pulak..pot pet pot pet..hehe

insyaALLAh cuti summer ni akan dimanfaatkan sepenuhnye....=)



*btw,mabruk untuk sahabat saya,farhan yang akan kawen raya ni...ko orang first yang kawen batch kite..hehe..*jeles2,mabruk juga untuk husna dan dr zubir,dan mabruk juga untuk kak munie dan ustaz...hehe..alhamdulillah...sume dah nak kawen..=)


2 comments: