bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Thursday, August 16, 2012

sayu...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH


bile buka fb je...rase cam..


air mata ni laju je mengalir....sebak je rase....sebab..sebab..sebab...sumer orang duk update status balik kampung...beli baju raya....buat kuih raya....etc la pasal raya...sedangkan aku di sini..=__=

hurmm....sian mak...sebab tahun ni mak raya tanpa anak perempuan...huhu..dalam family,ade 2 orang je anak pompuan,aku ngan kakak aku..dua-dua raya kat perantauan...aku kat mesir..kakak kat uk...siannye mak..maaf sangat-sangat mak,ayah..sebab terpaksa..sob3

masa aku duk nangis tu la.....housmate(kak dura,senior tahun 6) masuk bilik aku,"zati,nape la mata tu bengkak,nangis eh?"...aah...zati rindu mak...(siyesly,aku bukannye manja sangat pun,tapi tak tau nape kali ni sebak)


kak dura pun kata,tak pe.....nanti kite sambut raya kat sini..kite wat suasana cam malaysia...aku pun cam hepi sikit..hehe...pastu,kak dura kata lagi,insyaAllah umah kite nanti buat open house untuk raya pertama..aku pun macam...wow...yeahhhh...kak dura masakkkkk...tq akak,i heart u so much..=)

die pesan,suh aku stadi sungguh-sungguh..tak yah masak..biar akak and the geng je masak,,aku kene ngadap buku histoooo......owh histo,please be nice to me..=D

I'll do my best....for everything.....insyaAllah....doakan kejayaan kami..moga Allah permudah segala urusan.

-salam sadnawi-
-12.30 am-
-17 ogos 2012-


No comments:

Post a Comment