bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Sunday, August 19, 2012

salam eid mubarak 2012...




hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH

gambar ni...ambil after solat sunat aidilfitri kat istad syarqiah,zagazig,mesir....dan sehari sebelum raya demam mula menyerang kembali...huhu....malam raya,batuk,selsema,sakit throat,badan panas dan sume la..punye la cuak,cane la nak raya esok ni...terus mesej mak,suh mak doakan sehat cepat sebab nak raya..yang lagi penting,nak exam histo dah 23 ogos ni dah...

honestly...memang tak khatam lagi buku..sebab keadaan kesihatan skang memang dasyat..aku pun tak tau nape badan aku seolah olah cam tak immune ngan cuaca kat sini..debu...segala bende la...dulu masa nak dekat exam anat pun,demam panas gak..yang tu lagi teruk....solat pun solat duduk...memang dah tak larat...Allah,lemah sangat hamba rupanya..ingatkan tough...

hurmm....raya alhamdulillah....nice la...sedih tu memang ada...tapi rase gak sikit sikit suasana mesia...pagi tu,ada takbir malaysian version punye...ustaz anas rasenye yang lead....pastu solat...then,bergambar....umah aku wat open house...aku siyes tak raya sangat pun ai tu..aku just gi umah husna..husna ade wat makan makan sikit...

then,terus balik umah..layan tetamu...malam tu terus pengsan....7 jam kot tido..dasyat dasyat...

ha,baru teringat...ade sumthg happend pagi raya...memalukan bagi aku..tapi,maybe pada view diorang,aku nampak cam dlm keadaan bahaya kot..tapi 'ala kulli hal,alhamdulillah..jangan risau,saya selamat...=)

ape ape pun....selamat hari raya sume..kullu sanah wa antum bikheir....

salam raya dari perantauan,zagazig,mesir.

No comments:

Post a Comment