bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Monday, January 17, 2011

disaster








dengan nama Allah

i donno what happened to me today,but i think it was just a disaster day....kelam kabut ngan buku pon,sempat lagi la aku layan Athena;iris 2..drama ni dah lama dah sebenarnye,but i really dont have enough time before,so skang la baru nak tgk,sambungan drama iris 1...aku suke bile part die figt..memang aku dah ignore jer orang sekeliling
ak..muhahaha...



actually,ai nih aku sowang diri g kelas...teah ngan ju sakit perut,it must be nasi ayam kelmarin kot...sian diorang,syafakallahuma......so,aku pom ready2 la nak g kelas histo pagi tadi,tup2 sampai 9.40 pagi,so dengan selambe aku wat keputusan nak duk kat muzium anat....saje2 sambil revise balik embryology and lung...(perasan betol la aku,eksyen macam la diri ni pandai sgt histo...)....x pe2..insyaAllah aku x wat dah gini...tadi wat gini maybe sebab aku sorang diri,so aku ni memang jenis penakut,rase cam tak berani masuk kelas lewat sensorang.....

al kisahnye,mase dalam kelas anat,Allah la...memang tak boleh blah jer rase...geram dowh..naper la syaitan kuat ganggu fokus aku...aku kuat giler terhangguk hangguk kepala..masyaAllah...mesti docor Maha terase gile...nauzubillah la....nanti tak berkat lak ilmu yang ak blaja tadi....mata aku memang rase berat...i tried to give 100 percent focus,but i didn;t worked....memang la!!!!!uwaaa....alhamdulillah,biler baca balik,Allah permudahkan kefahaman....i love u,Allah...u always be with me,everytime when i;m happy or unhappy....Allah is the Almighty One...no one cannot challenge Him...the Most Merciful...

al kisah ke2,aku dapat tau,sorang akhwat dARi alex medic tahun 3,meninggal dunia..sesungguhnya dari Allah kite datang,dan padaNya kita pasti pulang.....i couldnt imagine how about her family right now in malaysia....i could feel their feeling..tapi tu la orang2 tua cakap,berat lagi mata memandang,berat lagi bahu yang memikul....thats the most thing yang aku takut,sebab rase amalan diri ini masih TERLALU ciput....aku sekarang on the way nak berubah jadi baik..i know thats not easy to be better person,but i try...because Allah will always guiding me...tapi tu la,nafsu aku tak boleh kawal mane..contohnye,solat kadang2 still lewat lagi....sepatutnya masuk waktu dah solat,tapi g tido dulu..Ya Allah,ampunilah dosa hambamu yang hina dan lemah ini....i try....keep trying to solat awal....insyAllah...



-kholas-

No comments:

Post a Comment