bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, December 31, 2010

tahun baru..

dengan nama Allah......

ak sebenarnye banyak nak citer..pasal percutian kami ke port said...ni kirenye terakhir bersama2 senior mansourah la...nanti insyaAllah aku akan uploadkan gambar..serius la ak cakap,ni memang the best trip kat egypt...abang faiz ang abang affan jadi musyrif kami...anyway thankz to them..huhuh...memamg the best musyrif ever..gambar nanti akan diuploadkan kemudian..insyaAllah..

actually,skang memang aku tak sempat nak update blog..masa tak mengizinkan...memang exam midterm lewat lagi..after winter break,tapi aku perlu kejar silibus yang banyak tertinggal sebab masa banyak dihabiskan dengan urusan pertukaran dari masnourah ke zagzig..so,aku perlulah korbankan masa aku untuk mengabdikan diri kepada buku2....tak per la..ni dikire sebagai mujahadah la....mujahadah dARIpada nasfu untuk berhibur,,huhu....belajar kerana ALLah,,insyAllah Allah akan permudahkan pembelajaran and memudahkan kefahaman...

kat zagzig ni,tak bolehlah nak expect lebih2..memang gamaah kat sini seba kekurangan,tapi alhamdulillah,setakat ni masih mampu untuk belajar...aku and semek memang terkejut badak tengok lab anatomy..OMG!!!memang amat menyedihkan..aku kalau time lab anat,memang rase biarlah cepat habis,sebab memang kompem akan sakit pinggang...kat sana just ader kerusi bangku...takde meja..kalau korang nak tulis ape2 note,just tulis atas kerusi lain,so kompem la kene bongkokkan badan..,memang sakitlah belakang aku..huhu...tp,aku akan tahan,sebab ingat satu jer mtlamat aku..ignore jer sumer kekurangan tuh,just enjoy the class..memag doctor anat the best la..hehe...but,ak still rindukan dr mamduh...=)

lab histo aku tak tau coz tak masok lg..kalau lab biochem and lab physio,boleh tahanla..alhamdulillah....

pasal klasmate plak,aku masok group c....memang mostly umo 20 k atas la..hahaha...ak sekelas ngan senior2...besh2...jadi matured..macam2 background diorang..ader yang dah amek medic 4 thun kat russia,tapi ade masalah,so amek smula medic first yer kat zagzig...ader ramai jer senior yang dah ade diploma,tapi amek medic tahun satu balik kat zagzig...macam2 la..

tahun baru ni...macam2 azam aku..nak berubah!!aku nak berubah jadi semakin baik..nak top up iman aku yang lemah ni...nak dapatkan mumtaz....nak nikah!!!hahahaha....=)itu hanya sekadar gedik semata2..jangan salah paham ye...die datang hormon gedik,memang la...

anyway...ingatlah setiap langkah kite kat bumi ni,setiap nafas kite,setiap perbuatan kite,ingat
lah Allah selalu bersama kite...Allah selalu tengok kite..ni untuk peringatan kat aku jugak...ak selalu jer lalai ngan duniawi..moga2 Allah selalu jaga hati aku n korang...=)

ok la...setakat jer tuh yang aku mampu tulis,banyak lagi bende nak kongsi,tapi aku malas nak menaip..mata dah macam ngantuk dah ni.,,ok la..bubai..maa'ssalamah...=)

No comments:

Post a Comment