bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Monday, April 29, 2013

Syukur...

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra

IN THE NAME OF ALLAH







Slowly...Petiently....i seek for Your Mercy...Please letting me go back to Malaysia this time....

Masa tahun 2 yang betul(2011/2012)...result masa exam dur awal sangat teruk...so saya balek malaysia hanya 3 minggu..sebab kene terus rush balek Mesir nak reseat paper...

Masa dapat tau ada paper fail masa dur awal,tak dek lah sedih pon..sebab duk Malaysia kan..ada family yang support..dah la masa dapat result,hari abang saya kawen...so,sumpah tak sedih.

Then,balek la Mesir...amek dur thani....so,kirenye tak raya Aidilfitri kat Malaysia...sian sangat family last year..sebab raya memang tak dek anak pompuan...saya terpaksa raya kat Mesir sebab dur thani...kakak saya raya kat belfast,ireland  sebab die tak cuti...pastu,lagi sedih sebab abang saya pulak tak leh cuti sebab banyak sangat on call...

Jadinya...raya hanyalah,ayah,mak,adik lelaki,dan abang sulung saya...serta wife and anak sedara sorang,alya Qaisara.

And insyaAllah tahun ni,kakak saya balek...so,mak suruhlah balek raya...but,i have too many things to do here...so,rasanya tak balek...punyalah istikhororh bagai,doa,mintak ngan Allah,mana yang terbaik..balek ke tak...





And finally....

InsyaAllah saya akan balek pada 1 ogos-1 sept...

Syukur Alhamdulilah,Allah mudahkan segala urusan saya...

Tapi...tiket flight tak beli lagi..nak setelkan after exam kot.





Btw,paper saya 5 may 2013(prac histo)....22 jun 2013(written histo)...24/25 jun 2013(oral histo)..Doakan kejayaan dan kemenangan kami...terbaiklah tarikh exam..5 may=PRU 13..


InsyaAllah Islam akan diberi kemenangan...."Faiza 'azamta fatawakkal 'ala Allah"


To all 3rd year students,gud lak ai ni...prac microb..moga najah blakoooo.=D

-wallahualam-


Saya rindu Bahriya...nak gi lagi..=D





No comments:

Post a Comment