bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Saturday, February 4, 2012

syukur Alhamdulillah

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra


IN THE NAME OF ALLAH


Jabal Musa...thur sina...gunung sinai..SubhanaAllah...syukur alhamdulillah,kali ni saya terpilih untuk sampai ke puncak Sinai...saya tibe2 rase terharu...air mata tak berhenti turun..Allah...betul2 tak tau nape,tapi saya rasa satu perasaan sedih+sayu...


saya sudah lame nak merasa jejak langkah para anbiya;..alhamdulillah..diberi kesempatan untuk rasai perjalanan nabi Musa...Allah,memang bukan senang dan bukan mudah untuk mendaki gunung Sinai...tinggi bangat...di sinilah tempat nabi musa bermunajat 40 hari...sangat sedih bile dengar kisah nabi musa...Allah..kaum bani israel memang sangat angkuh lagi sombong...nauzubillah


insyaAllah,jika ade jaulah sinai,sy akan pergi lagi...SubhanaAllah..Alhamdulillah..tiade perkataan lain mampu diucap..=)

No comments:

Post a Comment