bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Friday, January 20, 2012

nak pegi

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra


IN THE NAME OF ALLAH


hurmmm..insyaAllah ade hikmah la tu...sebenarnye kalau tengok perancangan tahunan saya,winter break ni nak pegi jordan atau mekah..nak sangat2 keluar mesir...tapi apakah daya,amanah itu lagi penting daripada keinginan diri sendiri....banyak sangat planning winter break,tapi apakah daya,terpaksa dikorbankan....Allah..sebok la wehhh


kalau saya pun keluar mesir winter break ni,pendek kate zagazig ni dah tak dek ajkt2 tinggal..huhuhu..sebab mostly pulang malaysia,keluar negara,g europe la...macam2..(jeles3x)...=(


moga Allah permudahkan segala urusan....ade hikmah la tu..winter break ni...even dumyat pun aku maybe akan 'dikorbankan;...hauhauhauuu


tajdid niat balikkk....memang saya dilahirkan untuk 'digunakan'...maksudnye....kite dah berjanji ngan Allah kan...semasa alam roh...kite hidup ni hanyalah untuk beribadat kepada Allah..so,jadikanlah setiap perbuatan kite sebagai ibadah..insyaAllah...memang diri ni dah berjanji,nak waqafkan diri ini untuk digunakan selagi mampu untuk jalankan gerak2 kerja selagi berlandaskan syariat Islam..insyaAllah...


entah2..summer ni tak leh balik..Allah..sedih2...nak balik mesiaaaa...=(

No comments:

Post a Comment