bismillahirrahmanirrahim...

dan AKU tidak menciptakan jin dan manusia melainkan supaya mereka beribadah kepadaKU.(Adz-Dzaariyaat 51:56)

Thursday, December 29, 2011

malu

hidup matiku hanya kerana Dia-jupetra


IN THE NAME OF ALLAH


saya malu dengan Allah
sebab saya tak kotakan kata2 saya

saya malu dengan Allah
sebab saya curang dengan Allah

saya malu dengan Allah
sebab saya terlalu mencintai dunia sampai lupakan kehidupan di sana

saya malu dengan Allah
sebab saya suruh orang buat baik,tapi saya buat jahat

saya malu dengan Allah
saya malu...
Allah...
YA Allah,aku pinta sangat2,janganlah Kau uji aku seperti Kau uji aku masa zaman dulu...jangan Kau jadikan aku seperti dulu...hati aku sangat tenang pada perubahanku...Moga Kau tetapkan imanku Ya Allah..Jangan sesekali Kau palingkan hati aku..Ya Rabb..


susahnye nak jaga hati...hati...segumpal darah yang ebrnama hati..susah sangat2 nak menjaganya...padahal duk dalam badan kite sendiri..kenape susah sangat nak kawal?kenapa susah sangat nak cuci????kalau diikutkan hati,rase cam nak belah dada,g cuci hati...kenapa iman aku berbolak balik?aku malu Ya Allah...

1 comment: